Melikee01 dygcm Cok fazla alacak seyımız varsa eşimle gıdıyoruz dıger turlu bebek arabasına bindirıp gıdıyorum🙂
YazarAnne Bizim de alışverişimizi eşim yapıyor. Yada sanaldan söylüyoruz. Hastalık varken bebeğimi riske atıyormuş gibi hissederim öbür türlü.
Mom62636362 dygcm Eşimle dışarıya bebekleri hava alsın diye çıkarıyoruz o markete giriyor ben bebeklerle dışarıda bekliyorum, böyle yapıyoruz, bazen de trendyol marketten veya getirden sipariş ediyoruz bebekler uyuyorsa falan
Cns_28 dygcm pandemi sebebiyle götürmüyorum bebeğimi zaten sanal market işimi görüyo büyük alışverişede oğlumu aile büyüklerimzie bırakıp eşimle beraber gidiyoruz. Malum bu pandemide en büyük eğlence marketler 😂😂
cokgezenti_30 dygcm herşeye her yere gidiyoruz kızçemle arabaya attım mı tamamdır çok mızmızlanıyor ama dikkatini dağıtmaya çalışıyorum alışveriş bitesiye sonra da oradakilerden yardım istiyorum arabaya kadar eşlik ediyorlar buzdolabına koymam gereken acil şeyleri de ayrı poşet yaparım onları eve çıkarıyorum kızımla kalanları da eşim hallediyor hergün evdeyiz alışverişe gitmesek evde kafayı yerim sürekli oyun oyun deliriyoruz artık tv falan kapalı telefon almam elime kızım uyanıksa 😂😂 deli bi süreç yaşıyoruz böyle günlük