mkrst Herkese merhaba 6 aylık bir oğlum var ve çok kötü kabız. Doktora götürdüm ilaç vermedi doğal yöntemlerle çözüm bulun dedi ama ne yaptıysam yok. Yavrum büyüğünü yaparken ağlıyor ve bu bnm içimi acıtıyor. Lütfen yardımcı olun sizler ne yapıyorsunuz bu kabızlık nasıl geçirebilirim.
Ahsenn mkrst doktorumuz fitil vermisti. Asiri zorlarsa makatta catlak olur ver rahatlasin dedi. Daha sonralari masajla cozmeye calistim
Ecemmglalann mkrst canım benimde 8 aylık bebeğim var 2 gün önce aynı sorunu yaşıyordum şırıngayla bebek şampuanından azıcık aldım totosuna sıktım 10 dakika içinde çok güzel bi şekilde yaptı hani size kesinlikle yapın demiyorum aklınıza yatarsa deneyin isterseniz