mkrst zeytinyagı içir sabahları cok iyi geliyo bagırsakları yumuşatıyo.su ver ara ara kayısı suyu kaynatmıştım ben bizde ara ara çekşyoruz diş cıkarma dönemindeyse oluyo ek gıdada malum etki ediyo armutta cok fayda ediyo bize kahvaltılarına katıyodum tavsiye ederim çok zor bi durum allah yardımcınız olsun inşş kolaylıkla yapar yavrucak