Elmass1 göğüs ucumda vardı sütüm de vardı ama kızım yoğun bakımda biberona alıştığı için emmek istemedi. Çok denedim ama asla almadı. Şu an 7ay 19 günlük hala silikon uçla emiyo. Boşuna uğraşmışım nasıl istiyosa öyle emsin zaten zorlu bir süreç bir de ekstra stres olmaya gerek yok. Bu arada silikonla emince süt azalmaz eğer korkunuz buysa. Hala her ay düzenli mastit oluyorum emzirirken her yer süt oluyo🙈