Mavi1602 Öncelikle çok gecmiş olsun. Benim kizimda 11 aylık ve tam tarif ettiginiz gibi gün içinde ürperiyor kısa süreliğine. Ürperti ataĝı doye geciyormuş, şimdi postunuzdan okudum ve nettende baktım. Sizi kendi doktorunuzmu yönlendirdi acaba? Insallah sonucunuz da temiz çıkar. Şu an bende çok tedirgin oldum.