Merhaba hanımlar ilk kez soru soruyorum bilgisi olanlar cevap verirse çok mutlu olurum. Oğlumun iki haftadır tek gözünde kızarıklık vardı doktora götürdüm alerji dedi ilaç verdi iki üç gundurde ilaçları kullanıyorum ama sanki ilaçi kullandıktan sonra gözleri çok kaşınmaya başladı dün gece gözünü kasimaktan uyuyamadi yavrum birde ikiside kanlanmaya başladı ilac yan etki yapmış olabilirmi