Dün akşam üstü saat 15.00/16.00 arası eksik olanlar için markete çıktık maksimum yarım saat sürmüştür gidip alıp gelmem kızımın yanakları al al olmuş geç biraz sempatik geldi hemde cildi hassas acımış mıdır DİE düşündürdü 💁🏻♀️ Kızlar önereceğiniz güneş kremi var mı