Satvet Çocuğa gecikmiş dönüm noktası olarak rapor çıkartıp. Otizmden şüphelenen oldu mu yardım edin lütfen. Düzelen var mi lütfen artık canım çok sıkılıyor 2 yaşında hala tanı almadı