Günaydın herkese bir sorum olucak bebeğimin kalbi durdugundan dolayı mecburi kürtaj olmuştum gecen hafta carsamba gunu hıc bır agrım sıkıntım yoktu ılk defa kurtaj oldum bu arada bilgimde yok oyuzden bilenlere sormak istedim dun geceden beri inanılmaz bir sancı vardı kasıgımda sabah daha da sıfdetlendı oturdugum yerden kalkamaz hale geldim kitlenip kalıyorum bunun sebebi neyden dolayıdır hic boyle birsey yasayan oldu mu