Gonulytr Mrb anneler 😇 aci elma yagiyla masaj yapilmasini tavsiye etti komsumuz aldim ama biraz korktum tahris edebilir diyenleri okudum nette. Kullaniyorsaniz nasil kullaniosunuz faydasini gordunuz mu?
KuzeyinAnnesii Gonulytr çok az ayakaltlarına ve karnına kullandım ben günde 1 kere sürüyordum pek bi değişiklik olmamıştı bizde
Anne112 Gonulytr ben hemşireyim bir bebek gelmişti acile annesi ayaklarına sürdükten sonra bayılmış bebek. Gerek yok böyle şeylere, boşverin
Damladerin Gonulytr ben kullandım işe yaradı sandım ama kızarttı karnını bıraktım ve keşke baştan kesfetseymisim dediğim sab simplex kullandım bir hafta hemen ise yaradı
Gonulytr Firdeskoseci cok korktum okuyunca 😓 asla yapmam canim cok cok saol hata yapcaktim iyiki konu acmisim. Gaz icin care ariyordum daha kotu olcakmis megersem
Firdeskoseci Gonulytr evet canım benimde bebeğimin gazı vardı görümcem söyledi ayağının altına sürelim alalım diye iyi ki aktarda bulamadık