Deletedmom381 asabilik degil canım anlamıyorum bilmiyorum yapmıyorum gibi yorumlar sadece bu post için degil kırıcı olmak çok üzücü kötü bişey olduğunu bile bile bebeğine kim zarar verebilir Sadece daha güzel konuşmak hepimiz insanız hepimizin ihtiyaçları oluyor zorluklar yaşıyoruz birbirimize destek olsak kötümü olur