Smali Smsnannesi Detarjan ve şampuanda yaparmış aynen ne yapacağimizi şaşırdık.aglamayin bende kötü oldum sabah.allah dert verip derman aratmasın tek derdimiz bu olsun
Smsnannesi Smali öyle gerçekten ama çok zor . İlk bebeğim inanın daha anneliğin tadına varamadım bebeğimde alerji var çok küçük testte çıkmıyor hiçbirlerim yiyemiyorum ona zarar vereceğim diye cildi de böyle olunca ekstra yıpratıyor
RuzgarMommys Smali Senin yediğin birşey den dolayi olmuştur Son 24 saatte ne yediysen tek tek ya gözden geçir canım
Nurselii Smali bir hafta oldu 2 gün kullandıktan sonra izler vücudundan gitti kesinslikle deneyin derim
Yigitefem Smali benim oğlumda atopikti çamaşırlarını ayrı sabun tozuyla yıkadım 2 durulama yaptım biodermanın şampuanını nemlendiricisini kullandım ha birde hasasin diye bir krem var banyodan sonra kızarıklıklara onu sürdüm geçti çok şükür
Smali Yigitefem Ya bizde granül sabun kullanıyoruz ama şampuan kafamı karıştırıyor üni baby kullaniyrum.
RuzgarMommys Bide aklinizda olsun Hergün ılık duş aldırmak iyi geliyor Ama hafta da bi kere şampuan kullanin Keseleme ovalama yapmayın Ve cok giydirip terletmeyin Terleyince de egzamalar kızarıyor
123ab Smali bizimde 45 günlükken başladı kulak memesi ve kulak arkasında başladı biodermanın atoderm kremini sürekli sürüyorum 2 günde kulaklar geçer gibi oldu şimdi yanaklarda çıktı. Kortizonlu kremi bende sürmüyorum daha alışmasın diye biodermanın şampuanını da aldım urtekram kullanıyorduk onun da içeriği çok temiz ama bilmiyorum ne dokunuyor. Besin alerjisi olduğunda daha yaygın görünür dedi doktor. Ben yine de inek sütünü kestim ama zaten çok büyük faydaları yok normalde de bize iyi gelmiyor laktoz inek sütü inşallah hepsi iyileşir bebeklerin. Birde ben anne sütü sürüyorum gün içinde.
Zeyna_ Smali tam iki ay sadece patates ile beslendim. Alerji testi yaptırdım Sampuan deterjan degistirdim. Bütün kıyafetleri atıp %100 pamuk aldim Kullanmadığım krem kalmadı Asla geçmiyor asla 4.5 aylık
Melek030 Zeyna_ çünkü alerji ile alakası yok bizde aynıydık. Lanet olası aşılar yüzünden bunca insan bu kadar mağdur. Aşılar zehirdir herkes farkına varmali bence. Zyrtec damla verdi bize doktorumuz geçmek uzere kızarıklıklar çok iyi geldi
ikizbabymom Smali kuzum sadece dudağının bi kenarında vardı yayıldı sonra vücudunu nemli tuttum sık yıkamadım kimse öpmedi yünlü giydirmedim 1 yaşından sonra geçti
123ab Smali hayır canım hepsi süt peynir yoğurt sütle ya da yoğurtla yapılan şeyler ben 3 gündür tüketmiyorum gerçekten bugün çok çok azaldı
Volmine Smali sen benim dediklerime dikakat et canım yapacak bir şey yok yumurta akı dediler bize ama ondan başka bir sürür şeye var bence çileğe mesela
Melek030 morjaguar herkesin aynı sorunlarla boğuşuyor olması sizce de garip değil mi aşının içeriklerini araştırın okuyun ve yan etkilerini de. Uyanmanız dileğiyle…
morjaguar Smali biz de aynı kremi kullanıyoruz, zaman zaman daha çok oluyo. alerji ihtimalini sürekli düşünüyorum tabii ki ama diyete başlasam da geçeceğini düşünmüyorum. her yediğim şeyde de vicdan azabı duymayı ihmal etmiyorum tabi. annelik beni çok yordu 💔
Mrvblgc Bizede 2 aylıkken süt alerjisi teşhisi koyuldu raporlu mamaya geçtik doktor sadece nemlendirici verdi hiçbir işe yaramadı. 4.ayda alerji testi yaptırdık hiçbişeyi çıkmadı ama yüzü ve kafasının arkasında hala izler var ve hiç geçmiyor hiç emzirmiyorum sadece mamayla besliyorum ama yinede aynı.. kortizonlu bi krem verdi farklı bi doktor iyi geliyor aslında ufak ufak sürüyorum ama tamamen asla bitmiyor su an 6 aylığız ne zaman geçecek bilmiyorum. Sürekli kaşıyor oğlum sabahları kıyafetinde kan oluyor bazen tırnaklarını asla uzatmıyorum. Rabbim yardımcımız olsun