annekuzusuuuu merhaba 4.5 aylıkken bebegim sünnet oldu bardak kesip koyduk beze değmesin rahatca kucaklayalım diye, krem verdiler vallahi o kadr güzeldi ki krem tırnak bakmasında ayağıma sürdüm iyilestrdi ben çok memnun kalmıştım.kremden ve ilk 3 gün her 2 saatte bir bez degstrdik sürdük kremi sonra bıraktık kremi düş aldırdık suda yumusadi ve sonra geçti yani şükür kolay atlattik krem bence yumuşatır gerilmesini engeller etinin ve bardak mutlaka köyün derim bez degdikcede acır yani hareketli bir ayında sonucta krem ismi isterseniz veririm nette satılıyor şahsen memnun k aldik diye önerebilirim izmir sünnet kliniginde yaptırdık izmirde olanlar varsa düşünen gtsin derim ins çabucak geçer 🙏