kadirefeninannesi Hamileana Dilruba demirezen emzirme danışanı çok güzel çayı var. Instagram dan araştırın ne dediğmi anlarsınız zaten
Badisko Hamileana aktarda süt çayı var naturapy milk tea diye baya işe yarıyor benimde yoktu ilk 3 gün bende mama verdim zaten başta çok olmuyomuş dert etme gelir yavaş yavaş benim 1 ay oldu doğum yapalı şuan fışkırıyor bende üzülmüştüm boşuna üzülmüşüm :)
Heyecandorukta Hamileana canim humana cocukta huzursuzluk yapiyormus doktorumuz icmeyin demisti. Bestlak damla ve e bebek promalt icecek sut yapiyor doktora sorarak baslayabilirsin. Bol su ic mutlaka. Bol dereotu, irmik, kuru incir tuketebilirsin. Toparlanir hic merak etme benim kac kere kesilir gibi oldu toparladim bunlarla.
nesli1407 Hamileana merhaba yaşadığınız sıkıntıyı bende yaşadım 36 günlük bebeğim var ilk zamanlar sütüm yok denecek kadar az geldi bol bol boza tükettim Humana anne çayı kuru incir kuru meyveler badem vs . Tüketmenizi öneririm birde sürekli sıcak duş yapıyordum yada suçla suyu bi kaba doldurup göğüsleri ıslatıyordum elimle süt kanallarının açılmasına göğsü şişmesine yardımcı oldu sağla makineniz varsa bu dönem ondanda destek alabilirsin ben sürekli sağdım ilk başlar mama takviyesi aldık bebek her mama alışında ben sütümü sağdım bi sonraki öğünde sağılmış sütü verdim bi süre sonra süt artıyor göğsünüzü ne kadar sık boşaltırsanız o kadar süt geliyor göğüs boşaldığında beyne süt üretmek için uyarı gittiği söylendi ben sürekli ya sağdım ya emzirdim şuan gene mama takviyesi veriyorum günde 3 kere aynı zamanda da emziriyorum sütüm arttı bebeğimin gelişimi de gayet güzel stres yapmayın ilk zamanlar gelmemesi çok normal çünki bende çok stres yapıp ağlamıştım geçiyor hepsi
Ayse_54 Hamileana canım ben incir uyutması yapıyorum bu ara ve bestlak damlam vardı bitmişti tekrar aldım
Ayse_54 Hamileana birde tahin helva peynir yumurta her sabah yiyorum bi ara salmıştım sabahları bile ekmek yağlıyordum yiyordum azaldı korktum güzel beslenmek gerekiyor
Mom_teacher Hamileana cnm galactago die bitkisel bi damLa var ben kullanmaya başladım, etkisini gördüm sanki, akşama doğru sütüm epey azalırdı çok şükür bu sıkıntımız kalmadı, deneyebilirsin, netten aldım ve düzenli kullanıyorum
Betl_yagz Hamileana merhaba lütfen bebeğinin doymadığını hissediyorsan mutlaka mama ver bi komşumuz vardı kızın 4 5!gün sütü Gelmemiş onlarda sırf mamaya alışmasın diye çocuğa mama vermemişler çocuk aç kaldığı için beyin damarları tıkanmış şu anda iki yaşında fizik tedavi ile yürümeye çalışıyor lütfen çocuğunu aç bırakma sütünde inşallah gelir çocuk aç kalınca daha kötü sonuçlar oluşuyor
Yasemin38 Hamileana hayırlı sağlıklı bebeek olsun. Yeni dönemde olabilecek durum bunlar ezirmezseniz sütünüzün gelmesi sıkıntılı olur .Sık sık emzirin bebeğinizi bol bol su için incir hurma tüketin.
Beyzaveecrin Hamileana canim merak etme ben de öyleydim doktor sma vermişti biz de onu veriyorduk sütun emzirdikce artıyor bir de süt kanalların daha yumusamadığı için az gelmesi normal sana tavsiyem ben hipp aldim daha doğal icerikliymis sadece akşam yatmadan veriyorum arada suan 2 aylık olduk Sütun artması için de humana kullandım ama ben pek etkisini görmedim rezeneyi aktardan al demle iç Acayip arttı diyebileceğim suan kullandığım solgar brewers with vitamin b 12 baya farketti hala kullanıyorum bestlak damla da aldim ama hem çabuk bitti hem de solgar kadar etkili olmadi Sağmayla da sütünü kıyaslama bebek emerken daha çok süt geliyor😊uzun oldu ama 😅😅
ebannezm Hamileana canım şuan az gelmesi çok normal. Makina şuan safmaz gögsünü. Mama verme gögsünü ver emdikce artacaktır. Mama vereceksende o emerken memenin üzerinden enjektörle sık hem sütün artar hem o doyar
Beyzaveecrin Hamileana kesinlikle solgar brewers with vitamin b 12 hepsiburadadan uyguna aldim 250 tablet var günde 4 6 tane kullanılıyor süte baya etkisi oldu bebeğime gece mama verdiğim zamanlarda hiç göğsüm ağrıyarak uyanmadım ta ki bunu kullanana kadar. Resmen bebeğim her emmede yutkunuyor hatta genzine bile kaçıyor artık mamaya ihtiyacımız kalmadı ama yine de bazen yatmadan veriyorum gece sık uyanmasin diye
Aselimmm47 Hamileana sabah ları 2 yumurta peynir yoğurt ceviz badem, öğlen de tencere yemeği akşam et tavuk gibi protein bakımından zengin ürünlerle beslenin. Kuru yemişler de süt artırır.
Gelincik06 Ben de oyleyidm bir ay ama kullandım sonra yanına yatıp vermeye başladım o keyfine bile emse artmaya başladı sanırım ondan oldu bir de uyku ve y ulaf lapası iyi geldi şimdi mama vermiyorum 4 aylık herkese hsereey yaramıyor denemek lazım humana rezene bulgur tahin kuruyemiş hepsini denedim
nesli1407 Gokce1504 15-20 günde sağdığımda 60-90 cc gördüm o zamana kadar parça parça 30-40 cc sağıp birleştirip mamadan sonraki acıktığı öğünde verdim şuan hem meme hem mama destekle gidiyorum çok iştahlı kızım
Ccerena azra1616 ben de normal doğum ve bende de ilk bir hafta aynı sorun vardı ilk gün sadece birkaç damla gelmişti o da zorla bir hafta sonra inmişti artık sütüm artmıştı
azra1616 Ccerena sürekli 1 veya 2 cuk olsada sürekli emzirin sonra geliyor 1 haftaya yavaş yavaş göğüs uçunuz var mı benim yoktu avent silikon göğüs ucu aldim doktor bestlak damla kullandım humana still tea emzirme cayi
Ccerena azra1616 göğüs ucum var ama yara oldu bebeğim 2.5 aylık hala daha iyileşir ama tekrar yara olur yeniler yinede emzirmekten vazgeçmedim. Bana sütümün artmasına ve gelmesine beyaz kuru dutu haşlamıştım soğutup suyunu içtim tanelerinden yedim farkı görürsünüz mutlaka ve tabiiki rezene çayı hümana anne çayı bunlar bende çok fayda etti
azra1616 Ccerena göğüs ucu kremi kullan lansidon mor renk inşallah daha çok artar ama stresten uzak en önemlisi bu benim kızım 10 martta doğdu sizin ki
Gokce1504 nesli1407 şuan artıyor mu hala sütünüz gittikçe acaba😓 benimki de öyle mama gittikçe arttırıyorum sinir oldum😓