Ecelna Kizlr mrb. 5 aylık emziren anneyim grip diye hastneye gittim testim pozitif çıktı büyük ihtimalle bebeğimde de var neler önerirsinz bana başına gelen oldu mu
Berrinyr Ecelna çok geçmiş olsun gerçekten zor bir durum.7aykik kızım var benimde doğuma normal rutin testleri yaparken test istediler hiç bir şeyim yoktu testim pozitif çıktı dünyam yıkıldı. doğuma pozitif girdim.kizimi elime alamadim iki hafta. Bir hafta hastanede kaldı yoğun bakımda negatif çıktı şükür bir hafta da evde sadece emzirirken ekime aldim oda çift maske ve siperlikle emzirdim aldılar elimden sonra.dokunamadim.doktorlar emzirin diyor önlem alarak bunu yapabilirsin.doktorum sütun bebeğe iyi gelir dedi.zaten Allah korusun şuan pozitifse bebeğin inşallah değildir sadece ateş düşürücü veriliyor onlara ilaç sakın kullanma ağır ilaçlar eve getirseler dahi soruyolar zaten kullanicakmisiniz emzircekmisiniz diye iyiysen eğer emzirmeyi tercih et. Çok geçmiş olsun 🌸
Nurs2709 Ecelna bebeğinizi bol bol emzirin sütünüz onu koruyacaktır sakın pozitif çıktım diye emzirmemezlik yapmayın gerekirse maskenizi takıp öyle emzirin
Sblu Ecelna benimde 2 aylık bebeğim var. Geçen ay bende oldum. Doktor emzirmeyi kesme sütün bebeğini koruyacaktır dedi. Zaten emzirdiğimiz için ilaç vermiyorlar galiba. Yani bana öyle dediler. Ellerimi güzelce yıkayıp , çift katlı maske takıp emziriyordum.Evde de zaten maskesiz hiç gezmedim. Hep maske taktım. Bebeğini koklayamadığın için biraz zor oluyor ama geçiyor. Allah yardımcınız olsun. Geçmiş olsun. 🌸
Ayemta Ecelna kizim 8 Aylikken oldum emziriyorum gunde 1kilo portakal yiyordum Cok sukur atlattik kizimda 3gun rahatsiz oldu
MrsNur Başıma gelmedi ama bir tez okumuştum bu konu hakkında, anne sütünün rengi bile değişebilir, yeşilimsi bir renk alabilir, hatırladığım kadarı ile, bebek onun sayesinde bağışıklık kazanıyormuş. İngilizce biliyorsanız size o tezi yollayabilirim.
Ayemta Ecelna bende tum vucudum sizliyordy ve 38ates 5gun surdu ateskizimda 2gun 38 atesve istahsizlik vardi bende biden korona sorasi bas agrlariii.aspirin kullanmanizi oneririm doktorada sorun bi
Aydaecrin Bende bebeğim iki aylıkken oldum. İlaç vermiyorlar. Muhtemelen bebeğine de geçmiştir zaten antikor kazanmış oluyor ama anne sütü koruyor. Normalde olduğundan daha fazla emzir demişti doktor bana kendin bol bol su iç. Ve dinlen. Sonrasında bebeğinizin takip ettiği doktor varsa karantinaniz bitince başvurup söyleyen bilirsiniz.
SedaMeyra Ecelna c vitamini muhakkak alin. Onun dışında bagisiklik guclendirici syler icin. Bebeginiz emiyorsa zaten sizden alacaktır