Bugün 2 aylık oglum havale geçirdi. Ambulansı aradık geldi götrdk hstnye. Kan tahlili akciğer filmi beyin emarı eeg hepsi cekldi. Ve sonç kan ciğer filmi eeg beyin emarı hepsi temz cıktı. Hiç bir sorunu yok. Şuanda da iyi zten. Ama bugün 2. Ay aşısı VURULDU. aşıdan sonra hep huzursuzdu sonrada havale geçirdi zaten. Doktorlar olabilir dedi. İnternettende baktım oluyomuş sizin başınıza aşı sonrası havale geldimi hiç? Ateşi 37 di.. Yüksk ateş yoktu