Su1 ya inanır mısınız bende aynisiydim tık demiyordu büyük ihtimal sariliktir eşim kucagina alıp evi gezdiriyoruz ben de oyun havası açıyordum son ses ayaklarına dokunuyorduk elleriyle oynuyorduk iki elini göğsünde birlestiriyorduk ve daha bir çok şey eninde sonunda uyanacaktir utanmiyor diye yatirmayin