Neden anne sütünden yoğurt yapmaya çalişiyorsunuz?? Yoğurt yapmanın bir amaci var sütü kaynattığınjz zaman ölen yararlı mikroorganizmalari fermantasyon yoluyla geri kazanmak.anne sütünde hazir zaten yararlı bir sürü mikroorganizma var.. dolayısıyla süt şeklinde tüketmek en uygunudur.