Kbrasahiinn06 Kızlar 10 aylık bir bebeğim var ve hamileyim yarın aşı olacağım normalde emzirmeye devam ediyordum edecektim de bı sakıncası yoktu çünkü ama bu aşıdan sonra emzirebilir miyim bilgisi olan var mı acaba
Melisbugi Kbrasahiinn06 canım bilgim yok üstte kalsın saat 10 da bebeğimin 2 ay aşısı var sorabilirim istersen sağlık ocağına burdan yazarım sana daha net olur bence
Tugbakivanc Kbrasahiinn06 2 doz hamileyken 1 doz da emzirirken yapıldı. Bebeği de korur böylece. Aksi bir durum olsa hamileyken de yapılmaz zaten. Ya da doktor şu kadar saat emzirme derdi. Biz de bir sıkıntı olmadı.