Birkizbiroglan ahhh düşmedi ateşi ne yazık ki ilaç da verdik fitil de ılık suda duş kompres vs vs… ama ne yaptıysak düşmedi gece acile gittik serum verildi yine düşmedi. 39 du hep. Şurup vermek tam bir işkence hemen kusuyo. Fitil vermek zorunda kaldık üstüne bir saat ılık su duş en fazla 38 e düşürdük bu şekilde. İki gün sürdü ateşi. Çok geçmiş olsun takip edin sürekli. Her bünyede farklı oluyo aşının etkileri. Bizim ateşsiz aşımız olmadı düşmeyen ateş hem de. 😔