Süt sindirimi zor demişti doktorumuz daha gelişim aşamadındalar bebişler sütle ne kadar geç tanıştırırsan okadar iyi devam sütleri bu yüzden var içeriği bebeklere uygun üretiliyor sindirimi özellikle daha kolay sindirim sistemleri daha oturmadığı için alerji baş gösteriyor tabi yine size kalmış doktorunuza bir danışın