Satgiray canım benim istediği sevdiği tatlar illaki vardır ve bu senin dikkati i çekmiştir o karı tuketsin bu ara bu ayda olabilir haftada olabilir. Bende o şekil deniyorum cunku ve ise yarıyor. Az da olsa yiyoruz şuan 3 4 kaiskta yese şükür diyorum yavaş yavaş alisicak inş sneinde öyle olur. İlk başlarda yemiyorduk tam 1ay olucak şuan daha yeni yeni yiyoruz ilk hafta ağzını açmadı 2ci haftada o şekil yemedi ama en azından yeme krizine girmiyordu 3cu hafta 1kasik ve sun 4cu haftamız 3 kaşık falan yiyor. Hatta açılıyor bana ver ben acıktım diyor tabağa saldırıyor. Bende zannediyorum ki hepsini yicek oysaki 3kasikcik ama sanırım o ona yetiyor. İnşallah öyledir