Herkese merhaba🌸
49 günlük bebeğim var, ilk zamanlar 2 saatte bir kendi alarm gibi uyanır acıkırdı. Şimdi ise bıraksam gece 4 saat civarında uyuyor. Bende alarm kurmadan uyuduğum için sürekli vicdanım sızlıyor, acıksa kendi kalkar ağlar yine değil mi huy değiştiriyor şuanda sanırım bu uyku saati sizdede oluyor mu