Rbulgen Merhaba kızlar oğlum 2 buçuk aylık bi kaç kişiden duydum da saglık ocagı yada doktorun vermesi gerekiyormuş kan damlasını ama biz sadece D vitamini kullanıyoruz doktorum falan da hiç söylemedi doğduğundan beri mi kullanılıyor ?
Mom078 Elffnrr Kan değerli normal olsada kan damlası verilir sebebi ise ay aldıkça Demir depoları boşalmasın diye genelde 4. Ayda başlanır
Elffnrr Mom078 canım tahlilinde depolari dolu ise doktor gerek duymaz. Var olan kan için bir daha takviyeye gerek yok diye düşünüyorum
Mom078 Elffnrr Bende senin gibi düşünüyordum ki öyle olmadığını söyledi dr u ve ben düzenli kullanmama rağmen kan değerleri düşük çıktı hala devam ediyoruz:)
Elffnrr Mom078 evet şu zamanda ilaç bile işe yaramıyor yada vücut fazla harcıyor. Kurugil et sebze bunlarda önemli
Mom078 Elffnrr Bakalım 2 ay sonra tekrar tahliller var inşallah değerleri normale döner haftanın 4 günü et türü yiyor