Hanımlar doğum yapalı 26 gün oldu dikişlerim iyileşti sayılır dıştan görünürde 3 dikiş ama içerde 4 5 tane belki daha fazla dikişin vardı
Kesi atılan dikiş atılan tarsf iç kısım parmak ksdar şiş sizlerden başına gelen vsr mi geçer mi yads neden oluyor birde hala tuvalete oturunca sanki alt tarafim cıkacak düşecek gibi ağrıyor geçer mi sizce bunlarb😔