turansmom 1234ikra 7 ay 3 gün. 1-1,5 ay oldu bizde düzen oturtalı ama gece kalkmaları bitmedi malesef🤷♀️
-papatya123 1234ikra evet oyun istiyor sürekli yada bizim yatağımıza gelmek istiyor sallamıyorum da uykuya dalması çok zor ama gece uyanması yok çok şükür
Esmece 1234ikra Tüm uyku düzeni değişmiş durumda sadece gece 12de yatması hariç gündüz dört uyku yapan kızım 1 i zor yapar oldu şükür uyudu ama bende yatar iyi geceler 😊🌺
lanadelmiyav 1234ikra akşam yedide da uyudu saat on iki de uyandı emdi şuan yeni yeni uyudu beşiğinin başındayım. Tam uykuya geçmesini bekliyorum. 2 aylık☺️
irva turansmom Kendiliğinden oldu özel bir şey yapmadım canım.Gece uyku düzeni hep vardı zaten önceden 2 kere uyanırdı.Sonra kendi kendine bıraktı 1.5 aydır hiç kalkmaz gece beslenmesine.
turansmom irva Benimde uyku düzenini kendi kendine oluşturdu en geç 9,5 - 10 arası uyuyor müdahale etmiyorum ama gecede 2 nadiren 3 kez kalkıyor. Bende bekleyeyim o zaman belki zamanla onuda keser, tesekkür ederim yanıtladığınız icin🌸