Kizlar annem bugun doktora gtmis ultrason ve kan testi vermis bnde e nabiz dan sonuclara baktm ultrason sonucunda karacigerde kistik lezyon saptandi filan yaziyor internete baktim neler neler yazyo o kadar korktum ki anlatamam. Anneme sonucu söylemedim belki bnim anladigim gbi degildir diye etkilenmesin benden bir de doktor soylesin dedim doktor da persembe gunu gel demis nasil sabredeecgm blmyrm. Annemle babam ayrilar babam bizi umursamaz zaten dogdugumuzdan beri her neyse annem bizim herseyimiz cok korkuyorum basina boyle birsey gelen varmi belki de bilmedigimden ben abartyrm icimi ferahlatacak birsey bilen varmi