Benim de hamileyken orada biraz cikinti oldu,basur desem tam oyle de degildi ama hafif bir cikinti,sislik vardi.dogum yaptim sezaryenle.gecti gibi oldu.aylar sonra kanamaya basladi sadece tuvalete cikinca,kabizliktan.fito krem ve kantoron yagi surdum bir sure.kabiz olmamaya dikkat ettim.zamanla gecti.