Denzali33 çok geçmiş olsun inşaallah bebeğin biran önce sağlığına kavuşur rabbim yardımcınız olsun 🙏🏻 kendini bebeğin için ayakta tutmaya çalış onun sana ve gücüne ihtiyacı var benimde oğlum 21 gün yoğunbakımda yattı sizi çok iyi anlıyorum. bebeğinin durumu şuanda nasıl peki iyi mi 😢