Denzali33 evett oda galiba o kiloya ulasınca oldu tam hatırlamıyorum ama öyle bişey demişlerdi şu kiloda olabilir diye beklediginiz süre kadar bagırsak tan yapıcak tuvaletini inanın korkmayın basta insan ürküyor ama yengem okadar güçlü durduki ve bebeginize sıkıca sarılın bizim bebeginiz biraz huzursuzluk vardı ameliyattan sonra bi sakınlesti cok zor evet ama buna şükür tedavisi var Allahım şifa versin bebeginize size güç versin. Birde bişey sormak istersenz ilerde bana yazabilirsiniz yengeme sorarım sizin için birde hangi sehirdesnz biz izmirdeyiz orda oldu ameliyatı