6 aylik bebeğim var son 3 gündür kuru kuru ölsürüyor ve git gide çoğalıyor öksürmesi. Sesi de kısıldı . Ateşi, halsizliği, nezlesi yok. Alerjik bir bebek ama şu anda alerjisi de yok diyet yaptığım için. Sizce ne olabilir? Böyle bir durum yasayan varsa yardimci olabilir misiniz?