mbub Valla ben de mama artı meme şeklinde gidiyoruz ama artık azalttım günde bi iki kere ancak veriyorum. Dıktorum da sütümün yettiğini söylüyor. Bende sağsığımda 20 30 ml ancak çıkıyor söyledim psikolojik memende onun en az 4 katı süt var dedi ucunu bile sıkınca çıkmayabilir ama sen emzir yeterli dedi. Dediği gibi kendimi motive ettim gerçekten de bebeğim doyuyır huzurlu mutlu. Boşuna mama verdim bunca zaman sütüm yetmiyo korkusuyla.. sen iyice emzir bol bol emzir ve sütünün yettiğini düşün🙏🏻🙏🏻