ikiPrensesAnnesi20 Kizlar herşey baan çok kötü kokmaya başladı adetim 15 gün gecikti kızımı banyo yaptırırken bile bana kötü kokuyor kasigimin sağ tarafı acayip şekilde agiriyor belim de çok agiriyor hamilelik belirtisi mi bunlar
Balanne_ ikiPrensesAnnesi20 oyle gibi duruyor canm bir test yap bence 15 gündür ben olsam kaç kere yapmıştım meraktan 😊
ikiPrensesAnnesi20 Balanne_ canım ben Ocak ve Şubat ayında hiç adet. Olmadım bilmiyorum düzensiz diye test almamistim
ikiPrensesAnnesi20 Cheddar sürekli adetim geciktigi için ölürüm herhalde dedim çünkü Ocak ve Şubat ayında hiç olmadım ben
ikiPrensesAnnesi20 Huzurum bugün test alıp yapicam cnm benim adetim sürekli gecikiyor diye yapmamistim
Balanne_ ikiPrensesAnnesi20 hayırlı olsun canm yapcak birsey yok Allah elbet sabrını verir diğeri doğurana kadarr emzir 2 ay kala falan ayırırsın en axından yemek yemeye başlar diperide
ikiPrensesAnnesi20 Dddd35 Ayn hemilelik var canm bebeğim daha 6 buçuk aylık memeden bir dakika bile ayrılmıyor napicam bilmiyorum
ikiPrensesAnnesi20 Huzurum eşim korunuyordu canım ama oldu işte kızım daha küçük korkularım var napicam bilmiyorum
RainOverMe Ben bi kere test yapıp doktora gitmiştim, dr kaç defa test yaptın, birden fazla yapmak gerek doğru çıkmayabiliyor demişti🤪 tek test mi yaptınız, sağlıkla🙏🏻🤗
Dddd35 RainOverMe o tek çizgi çıkan testlerde geçerli , silik cizgi cıktıysa tekrar test yapmasına gerek yok
ikiPrensesAnnesi20 RainOverMe ben kızımda da tek test yapmıştım ama bunda 2 gün sonra yine test yapicam
RainOverMe Dddd35 ben de sizin gibi biliyordum o yuzden gerek duymamıştım ama tekrarlamam gerektiğini söylemişti dr bana🤯🙂