Bu bir dert yapma postu arkadaşlar 😆
Bebem hiç durmuyor bensiz, kucağım da bir saniye bıraksam durmaz. Sürekli ağlıyor. Tamam evin herşeyine yeteşemem ama yediklerimi toplama tabakları yıkma ne bilim buna benzer ufak tefek işleri bile yapamıyorum. Nolcak bu böyle ya 🤦🏻♀️😒 kucağımda ağlamıyor ama bıraktığımda da çok ağlıyor. Nasıl baş edicem bu durumla ?
5 Aylık bu arada