Mmbd ben prejektörlü olanından aldım. Ben gelişimleri için iyi olduğunu duyduğumdan 3 aylıkken almıştım ama benim minnoş pek oralı olmadı iki tutmaya çalışıyor sonra sıkılıyor. Şuan ki aklım olsa almazdım çünkü benim bebeğimin ilgisini çekmedi. Bir de benim aldığımın yatağa sabit kısmı oyuncakları döndürüyor. Çıkartıp ana kucağına taktığımda sadece oyuncak görevini görüyor. Eğer alacaksanız buna da dikkat edin. Çünkü ana kucağına taktığınızda da dönenleri var. En azından daha fonksiyonel.