Melek2 Ah canim benim bizde yaşına gireli 6 gün oldu resmen 1 aydır emdiğim süt burnumda geldi geliyorda daha yürümüyor öyle sağa sola tutunup kalkıp ilerliyor evde masa sandalye böyle ıvır zıvır saksı hiçbir sey kalmadı hepsi evde depomuz var oraya.Odalarin kapısını kapatamıyorum illa açık olacak her yeri karıştıracak herşeye ağlıyor gece bile tuvalete giderken uyanıyor ve benimle geliyor ciddi ciddi geliyor .Oyuncaklara göz ucuyla bakmıyor.Bi kötü seye alıştı biberon emerken illa çizgi film ama öyle tv den de değil telefondan bebek şarkıları falan o yüzden tavsiyem kimse bu hataya düşmesin bir kereden birşey olmaz dedim internet yetmiyor nasıl vazgeciricem onu da bilmiyorum başka türlü yemesi imkansız yaşayan varsa tavsiye istiyorum