zeynepzeze aynısını kullanıyorum kuzum çok seviyor bebek arabasını hiç sevmiyordu
ama direksiyon da bi sıkıntısı oluyor mesela yana doğru çevirince aslında düz gdiyor düz tutunca yan gdiyor saha yada sola
hpsinin aynı sorunu varmış fakat bi bisiklet tamircisine götürünce ypıyot eşim tamirci kndi uğraştı yaptı tek sorunum ve çevrende kullananların sorunu bu
yani memnunum şükür