Zzzz benim kızımda da ilk doğduğunda yoktu 5 aylıkken çıktı ben uzman bir dermotologa götürdüm bikac ışıkla bakıldı leke dedi korkulacak bisey yokmus güneş kremi sürüyorum mutlaka dışarı çıkmadan ellerinin üstüne ve yüzüne beyaz ve hassas bir cildi var