Selinsu1 16 aylik kizimin dudak bağı olduğunu az once baska bir postta denk gelince baktım öğrendim. 3 aya kadar zor emzirdim hep cuk cuk ses geliyodu emerken ve bası aşırı terliyordu sonra sütum kesildi aşırı stresli olduğum bi donemdi o yuzden kesildi buyuk ıhtimal. Neyse suan konusmuyo sadece baba dede gegege diyo acaba bu dudak bağına bağlı bisey mi ya cok kızdım kendime kimsede bisey demedi bende farketmemistim bisey yapmam gerekiyor mu acaba dislerinin ayrikligini falan hep emziktendir diye dusunuyodum https://imgyukle.com/i/O3Cd0f
Asilturk Selinsu1 dil de olan bağdan mı bahsediyorsunuz acaba korkulacak bir durum yok stres yapmayın dişler yapısaldır ayrıca ve 16 aylık bebek için normal kızım 2 yasında tam takır takır konusmaya basladı bebekler herseyı hafızaya atar bırden dökülür korkmayın bir cocuk hekimine danısmanız da fayda var tabi
Asilturk Selinsu1 şimdi farkettim onu kesiyor doktor yumusak bir doku zaten bazı harfleri cıkarmakta zorlanabilir canım yine korkma yani diş ise zaten süt dişleri o işlem yapıldıktan sonra yeni dişleri düzgün cıkar
2205 Selinsu1 dudak bağı dil bağı bunlar korkulacak şeyler değil korkma yarın hemen Dr a götür operasyon gerekecek kadar büyük mü bakıp söyler eğer gerekirse sadece 10 dakikalık bir operasyon. Bu bağlar konuşmayı tetikliyor yani geç konuşabiliyor yada peltek kalabiliyor onun için eğer varsa hemen hallolur korkma sakın geç kalmış değilsin
Selinsu1 Asilturk kestirmem gerekir mi yoksa böyle kalsa bisey olur mu anlamadim ya benimde var suan boyle bi bag ama dişlerim ayrik degil dumduz pelteklik falanda yok bilemedim
Trkanmete Selinsu1 böyle kalması ilerde konuşmasını etkiler. Hemen bi doktora götürün. Çok basit bir operasyonla dudak sk bağını kesiyorlar.
Tugbaaritaylan Dil bağı bebeğin emmesini zorlaştırıyor meme reddine de sebep olur. İleride konuşmada bozukluk yapar, kelimeleri tam çeviremez. doktora götürün tam tanıyı o koysun ne yapılması gerektiğini söyler size. Küçük bir müdahale ile kesiyorlar
mom5643 Selinsu1 bizde 25 günlüğüz bebeğim ilk 17 gün hiç emmedi. Bi haftadır zorluyorum çok zorlanıyor araştırırken bende burda bi postta görüp bakmıştım. Dil bağı yok ama dudak bağı var sizinki gibi. Doktora götürdüm hemen. Emmesine engel seviyede değil yeni emmeye başladığı için zorlanıyordur dedi. Emmesine engel olsaydı hemen lazerle keserdik ama süt dişleri çıkana kadar bekleyeceğiz dişleri ayrık olursa lazerle keseriz beş on dk bi işlem merak etmeyin dedi. Fotoğrafa baktım evet ne yazık ki dudak bağı var. Çocuk cerrahına gösterirseniz küçük bi işlemle çözersiniz. Lütfen dert etmeyin. Zaten süt dişler çıkana kadar müdahale etmiyorlar. Geç kalmış sayılmazsınız. Kendinizi suçlamayın.
Kubosss Selinsu1 merhaba ya bu benim kızımda da var eşime gösterdim araştırmış normal olduğunu söyledi doktora götürecektim vazgeçtim şimdi siz de atınca bi korktum bilen vardır inşallah 😏
Selinsu1 Kubosss en kisa zamanda goturcem ben hayir anlamadığım sey simdiye kadar kac doktor degistirdim hic biride farketmedi soylemedi yani
Mom087 Selinsu1 kendinizi suçlu hissetmeyin sakın benim yeğenim de aynıydı tam 4 yaşına girdi takir takir konuşmaya başladı o bir andan gelisen bişey knusur Allah’ın izniyle inşallah ☺️
Selinsu1 Maviyesil121212 dil bagi dudak bagiyla alakali hic bisey söylemedi. Kac disi var bakayim dedi agzini dişini kontrol etti ama hic boyle biseyden bahsetmedi. Devlet hastanesi diye belki bilmiyorum
Cns1903 Selinsu1 onu kesiyorlar acılı bir işlemde değil bildiğim kadarıyla. Bu arada maşallah kirpiklerini yerimmm😍😍😍
Yoncalya Selinsu1 Hayır konuşmanın dudak bağı ile ilgisi yok merak etmeyin. Benim kızımdada var dr konuşmasına engel olmayacağını zaman geçtikte dişler birleştikçe yukarı çekileceğini söyledi.
Gzmvlkn Selinsu1 Benim 2 buçuk aylık oğlumda dil bağı var doktorumuz emmede bir sıkıntı yok konuşmayı bekleyeceğiz eğer sıkıntı görürsem yönlendiririm dedi ama sağlık açısından bir sorun olmayacağını söyledi. Endişe etmeyin bence bi doktora götürün kesin kararı o versin ☺️
BabyGroot Selinsu1 benim kızımda da dudak bağı var 14 buçuk aylık şu an. Doktora daha önce sorduğumda bi sorun olmaz büyüdükçe duruma göre bakarsınız dedi. Ve evet dişinin ayrıklığı o yüzden ama ilerde düzeltilebilir telle falan sağlıklı olsunlarda bu bi detay sadece 😊 kelimelerinin az olmasının ondan kaynaklandığını sanmıyorum