Kızlar oğlumun doğum gunu12 Haziran kutlayacagim insAllah şimdi şöyle evimde masa hazirlicam balon felan eşimin ailesini cagircaam kendi annemleri bide eşimin abileri ablası felan derken evim çok küçük kalabalık olucak kayınvalidem dedi bizde kutla tamam dedim sonra dedi şöyle şöyle yaparız ben dedim ben susliyecem masa balon felan ilk doğum günü sonuçta dedim mırıldandı içinden neyse sen bilirsin dedi bende soğudum o an vazgeçtim kendi evimde kutalamayi düşünüyorum siz olsanız ne yapardınız şaşırdım eşimin abileri ablası felan sarılması hiç cagirmamda Darılırlar 😏