Gzdhmzstkryl 6.ayına kadar Evolvia kullandık oğluma ne gaz ne kabız yaptı. Kilo alımı her zaman çok değildi ama mama kaynaklı değil oğlumun iştahı çok yoktur. (Hala da öyle malesef)
6 aydan sonra mamayı azaltmaya içmemeye başlayınca mecburen 3-4 mama denemesinden sonra Aptamil ile devam ediyoruz. 😇👍🏻