Herkese merhabalar,
ilk doğum günü olacağı için heyecanlıyız. Ev içinde aile arasında yapmayı düşünüyoruz. Mütevazi bir içerikte olması daha makbul benim için. Sizce nelere ihtiyacım var. Sizler bu süreçleri nasıl geçirdiniz? Teşekkürler, sağlıklı günler dilerim.