Gamzeemm Fahriye_sb soyle soyleyim ben ek gidadan sonra leke cikarici almistim lekeleri once leke cikariyla halledip sonra yikiyorum bir sknt yasamadm
EslemEva_23 Fahriye_sb benim kızım reflüsü olan bebek her dakika kusar bu yüzden denedim zaten suana kadar çıkarmadığı leke yok kustuğu zamsn direk yıkarım cıkar
ikizbabymom Gamzeemm hayatımda onun kadar iğrenç bişey görmedim leke çıkarmayıcı o yanlış söylemişler
DenizEfeMom Duru granül kullanıyorum şuan 4 aylık pek leke durumumuz yok ek gıdaya geçince leke çıkarma gücünü göreceğim 😁
EslemEva_23 Fahriye_sb migrosta ve e bebekte var birde mutfak için alışveriş yaptığım yerden alıyorum