8 aylık bebeğim bir aydır kabız birgün yapıyor bir gün yapmıyor karnı çok agrıyo masaj yapıyorum fayda etmiyor, kayısı dediler fayda etmedi armut fayda etmedi, ılık su, kabak yok yani lifli besliyorum olmuyo zeytinyagı fayda etmedi, bunların dışında önerebileceginiz birşey varmı kızlar 😔