Benim küçüklüğümden beri kabızlık sorunum var 22 yaşına kadar hiç doktora gitmedim ama geçen hafta gittim hicbirseye bakmadan dicetel diye bir ilaç yazıp gönderdi.Kabizlikla ilgili bişeye bakmadi sadece ilaç yazdı.Normal miki küçüklükten bu yaşıma kadar kabız olmam başına gelen veya ilacı kullanan var mı ?