Ben de babybjörn marka aldım. Çift taraflı. Çok memnun kaldım ben, çok hafif ve yumuşacık kumaşı var. Kolayca tek başıma bebeğimi yerleştiriveriyorum. Hele ki bu son 2-3 gündür sürekli ağlama krizi yaşıyoruz, kucakta gezmek istiyor. İyi ki almışım, resmen hayat kurtArıcı bir ürün, bebeğim çok rahat etti.