Yagmurdm 15.gun kontrolunde kilo ve gelisimine bakip size eger geri kadiysa veya doymuyorsa mamaya basla derlerdi mamaya doktor onerisiyle mi basladiniz? Kac kilo dogmustu da simdi 4.700oldu bunlar onemli. Bebeginizin her aglamasi acliktan degildir direk mama vermenize gerek yok hatta emiyor gibi aranmasi bile acliktan olmayabiliyor refleks oldugu icin o sekilde araniyorlar. Siz bebeginizin bez sayisina bakin eger gunde 5-6 cisli bez aliyorsaniz doyuyordur. Kaka da yapiyorsa zaten mamaya hic gerek yok. Doktorunuza danisin gelisim durumunu ama aglama sebebi gaz da olabilir, fazla giydirdiyseniz onun huzursuzlugu da olabilir, tam uykuya dalmadan uyandigi veya uykusu oldugu icin de olabilir her aglamada mamaya yonelmeyin