FiE Arkadaşlar 5,5 aylık bebeğimi banyo yaptırdım su sıcak geldi. Bugüne kadar böyle bi hata yapmamıştım. Bugün nasıl olduysa sıcak yapmışım suyunu yüzü kıpkırmızı şu anda düzelir mi sizce yanda zarar vermiş midir çok? ☹️
Burcu35 FiE en iyi yöntem arkadaşında dediği gibi dirsek sizin dirseğiniz yanmıyorsa bebek yıkanabilir. Vücutta kabarcık olmadıktan sonrada doktora gitmeye gerek yok arada yıkayın kızaran yerlerini
Nigarkaara Kabarcık olmadıysa sorun olmaz bence ama bişey sürme ara ara yüzünü soğuga yakın suyla yıka düzelir. Zaten yanık olsa sende farkederdin bişey olmaz bende ilk zamanlar vücuduna döküyorum kızatıyodu ertesi gün kalmıyordu bişey. Olabiliyor bazen dalgınlık.