Biyocu tedirgin olmanız için yazmadım belki eşiniz daha ciddiye alır düşme olaylarını ki zaten bizim öğrencide aile aradan üç dört ay geçince bebeğin duymadığını fark etmişler 😔 ama siz sabaha kadar gözlemlersiniz zaten şimdiye bi yeri ağrısa uyuyamaz uyanırdı yine temkinli olmakta fayda var sadece, geçmiş olsun 🌿