Toprak05 Bebegim 16 günlük sarılık yüksek cıktı 17 cıktı bikac gün içinde 12 ye düştü yüzü gözleri sapsarı sık sık emziriyorum kilo alımı gayet iyi nekadar zamanda tamamen biter.. Sarılık süreci yaşayan kisilerden tavsiye almak isterim
Yelda35 Toprak05 canım benim oğlumun 30 35 gün sürdü mama takviyesi yapıldı vitamin takviyesi gibi geçti sonra
Eylulhuma16 Toprak05 2 hafta falan surdu bi gece fototrrapi aldk okdr zordu ki o gece cok aglamistm sık sık emzirin sonra zatrn geciyo
Smnl Toprak05 55 gün sürdü bizim inşallah tez zamanda geçer.15 günden sonra doktor zamana bırakıcaz kendiliğinden geçer dedi öyle oldu
Toprak05 Yelda35 Yelda35 sütüm yeterli aslında ama bende mama takviyesi yapmayı düşünüyorum . Tesekur edrim.
Toprak05 Eylulhuma16 eminim çok zordur sizin için… bende sarılığın geçtiği günü görmeyi diliyorum.. anneler için çok çok zor çocuğu ile ilgili süreçler..
Toprak05 Smnl neredeyse 2 ay sürmüş evet sarılık tamamen beslenme ve biraz zaman ile geçecek birşeymiş…. Tesekur edrim
Semaakara Bizimki 20gun surdu cok zor uyandiriyorduk bir turlu uyanmiyordu ama gecti şükür cok stresli bir surec bilirim sık sık uyandirip bol bol emzirin gececektir
Toprak05 Semaakara evet zor uyanıyor emzirmek de zor oluyor tabi uyandırmak için çaba sarfediyoruz.. Tesekur edrim
sevgi88 Toprak05 canım sen sık sık emzirmeye devam et 1 ay içinde biter Allah ın izniyle en olmadı 40 güne biter bizim de 16.7 çıkmıştı en son gözlerde kalıyor. Kalçasına hafif bastır iz hemen kayboluyorsa azalmış demektir. İçini ferah tut fizyolojik sarılık geçer Allah ın izniyle emzirmeye devam
buselidunya Toprak05 Bizim 3. aya kadar devam etmişti vücudunda falan yoktu şükür sadece yüzünde vardı gözlerinde vardı ama en son gözlerindeki geçiyormuş bilginiz olsun ☺️ sık sık emzirin başka yapabileceğiniz bişey yok malesef, pozitif olun😍
Asafina Toprak05 normalde iki hafta diyorlar ama bizimki bir ayda attı uzeirnden ama devamli azalıyordu vücudunda yoktu mesala gözünde vardi. Yaklaşık 20 25 gün sürdü bizimki
Toprak05 Asafina asla 2 haftada bitmiyor yani en azından benim Bebegim için öyle 2 haftadır sürekli sürekli emziriyorum hatta sütümü sağıp veriyorum bol bol beslensin diye ancak 12 ye düştü sarılık keşke 2 haftada bitse
Asafina Çok kaka yaparak atar diyorlar mesela kuru dut ye hem süt yapıyor hemde kaka yaptırıyor bebeğe ben yedim bizim vücutta cabuk gitti ama dediğim gibi gözlerde uzun sürdü toplamda gözler dahil 25 gün sürdü